Powered By Blogger

svētdiena, 2014. gada 11. maijs

Deja, sports, gandarījums ...

Arī deja ir sports ...
Mani sauc Oto Miezis. Man ir 9 gadi. Es mācos Ulbrokas vidusskolas 3.a klasē.
Tad, kad man bija 3 gadi, es sāku dejot tautas deju ansamblī „Dzintariņš”. Esmu iemācījies daudz jaunus deju soļus, turēt taisnu muguru, būt izturīgs, pacietīgs un patstāvīgs.  Dejojot ir jābūt labai atmiņai, jo jāatceras deju soļi un dejas gaita. Man nedēļā ir trīs reizes mēģinājumi. Dažreiz ir arī sestdienās un svētdienās, kad tuvojas  koncerti. Mēģinājumos  es kārtīgi izkustos. Tas ir tāpat kā būt sporta stundā vai treniņā. Tas nav viegli.  Man „Dzintariņā” ir daudz draugu.  Mani brāļi Gvido ( 2.b) un Everts (apmeklē bērnudārzu) arī dejo „Dzintariņā”, un  mana mamma un tētis arī ir dejotāji.
Dejošanu man māca skolotājas Olga Freiberga, Gunta Rudene un Sanita Misika.
Ar deju kolektīvu „Dzintariņš” esmu bijis Vācijā, Krievijā, Zviedrijā, Indijā. Šogad mūsu deju kolektīvam bija apaļa jubileja – 60 gadi. Bija liels koncerts Latvijas Nacionālajā operā. Es ar brāļiem arī piedalījos šajā koncertā. Man bija tā iespēja dejot vairākas solo dejas uz lielās Operas skatuves kopā ar lielajiem un mazajiem „Dzintariņa” dejotājiem. Tas bija ļoti aizraujoši un atbildīgi. Koncerts bija ļoti skaists. Daži bērni no manas klases kopā ar ģimenēm un klases audzinātāju Ivetu Ozolu arī bija uz šo koncertu.
Skolotāja Ivetas komentārs - no bērnu teiktā koncerta laikā: „ Tas taču ir mūsu Oto! Skaties, skaties - pašā Operas skatuves vidū! Viņš dejo solo! Kā viņam nav bail? Viņš ir malacis!”
No skolotājas domām: „ Tas bija tāds baudījums dvēselei! Un ieraudzīt Otiņu uz lielās Operas skatuves tik atbildīgās deju lomās, - bija liels pārsteigums, lepnums, prieks un gandarījums! Paldies vecākiem par ieguldīto laiku, mīlestību un darbu! Tas ir tā vērts!”
      Vai man patīk dejot?
-       Jā, man patīk dejot!
Mums skolā ir ļoti labs deju kolektīvs "Pastalnieki". Vai Tu apmeklētu to, ja varētu apvienot ar treniņiem "Dzintariņā"?
- Domāju, ka jā!
     Vai tu ieteiktu dejot citiem?
-       Noteikti, jo var uzlabot sev stāju un, īpaši, zēni pratīs ballēs izdancināt meitenes.Deju kolektīvā ir jautri un notiek dažādi pasākumi.
Vai tev nebija bail dejot vienam uz lielās operas skatuves?
- Pirmo reizi bija, bet tagad vairs nē.
Kuram no "Dzintariņa " dejotājiem tu vēlētos līdzināties?
- Mārim. Viņš dejo vislielākajā grupā, "Dancī".
Tuvojas vasaras brīvlaiks. Ko Tu vēlētu visiem bērniem?
- Labi pabeigt skolu, palīdzēt vecākiem, paspēt atpūsties un izspēlēties!







Dzintariņš 60 Operā pic.twitter.com/DUgGOubY0D
@do42195 paldies par foto.Lepnums par savu Otiņu!Solists uz goda!Ar aizturētu elpu bija jāseko dejas solim!Koncerts awesome!Bauda visam vakaram!:)



Ja vēlies izbaudīt TDA "Dzintariņš" 60 gadu koncerta gaisotni, vari izmantot šo saiti:


Ieskats foto galerijā:

Smaidīgais OTO ...


Oto brālis Gvido / 2.b




Uz lielās operas skatuves - viens no solo numuriem / no mūzikla "Mūzikas skaņas"...

TDA "Dzintariņš" 60 gadu koncerts Latvijas Nacionālajā operā



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru