Powered By Blogger

sestdiena, 2014. gada 22. februāris

Valters (7.a ) stāsta par florbolu ...

„Ar florbolu sāku nodarboties pirmajā klasē. Es sāku spēlēt florbolu, jo es gribēju nodarboties ar kādu sporta veidu. Par Ulbrokas komandu uzzināju no mammas. Viņa bija uzzinājusi, ka skolā ir labs treneris, un es aizgāju. Sapratu, ka florbols man padodas un sāku nopietnāk trenēties. Esmu aizsargs jau no pirmās spēles un, man liekas, ka man tas padodas. Esmu bijis komandas kapteinis.

Galvenais ir laba attieksme un kārtīgi treniņi.” dalās pieredzē Valters.

Valters ir daudzu sākumskolnieku iedvesmotājs un padomdevējs.


FS Masters/ Ulbroka jauniešu komanda.

Ulbroka/FS Masters U-14 un U-16 florbolisti – Latvijas Jaunatnes čempioni


Šogad divu vecuma grupu florbola komandas – U-14 Ulbroka/FS Masters un U-16 Ulbroka/FS Masters ir Latvijas čempioni Jaunatnes čempionātā.
Šie sasniegumi nav nejaušība. Ulbrokas FS Masters florbola komanda ir viena no retajām, kas paši audzina spēlētājus lielajai komandai. Bērni florbolā sāk trenēties no 1.klases un turpina līdz pat pieaugušo komandai, kas jau trešo gadu spēlē augstākajā līgā un 2.līgā Latvijas čempionātā florbolā vīriešiem. Vīru komanda šogad ieguva 4.vietu augstākajā līgā, kas ir spožs sasniegums tik jaunai komandai, kāda ir Ulbroka/FS Masters vīru konkurencē.
Šo sasniegumu pamatā ir trenera – Aināra Juškevica pašaizliedzīgais darbs. Ainārs jau 12 gadus strādā ar jaunajiem florbolistiem Ulbrokas sporta kompleksā un ir izaudzinājis arī lielo vīru komandu. Arī Ainārs pats vēl joprojām ir aizrautīgs florbola spēlētājs. Divus gadus Ainārs ir trenējis Latvijas Junioru florbola izlasi un bijis arī Latvijas sieviešu florbola izlases treneris, ar kuru piedaloties Pasaules čempionātā sasniegti labākie rezultāti izlases vēsturē.
Ainārs uzskata, ka sports ir svarīgs, tomēr visa pamatā ir laba izglītība. Viņš, kā treneris, vienmēr seko līdzi bērnu sekmēm mācībās un sadarbojas ar skolotājiem. Ja bērnu sekmes pasliktinās, treniņi tiek pārtraukti. Ulbroka/FS Masters pieaugošo komandai ir sadarbība ar Latvijas Universitāti – 3 komandas spēlētājiem tiek nodrošinātas bezmaksas studiju vietas.
Ainārs organizē arī florbola vasaras nometnes bērniem, ir viens no „FS Masters” florbola skolas dibinātājiem.
Kā saka Ainārs – florbols, florbols un florbols ir viņa dienas režīms.
Paldies Aināram par lielisko darbu un ieguldījumu mūsu bērnu izaugsmē!
u14_zelts-300x200.jpg  u16_zelts-300x200.jpg
   Ulbroka/FS Masters U-14 komanda                           Ulbroka/FS Masters U-16 komanda

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru