Powered By Blogger

piektdiena, 2014. gada 6. jūnijs

2014. gada maija mēneša cilvēks ... Eva Čekanauska


Intervija ar uvsksporto bloga 

                    maija mēneša cilvēku ...


  
Eva ar saviem foršajiem vecākiem

 Īss personas apraksts:

Gudra un interesanta meitene. Paspēj nepaspējamo. Atbildīga. Spītīga. Iekšēji ļoti emocionāla. Patīkams sarunu biedrs. Bērns, kuram vecāki allaž ir kā atbalsta plecs!

Eva sāka slidošanas treniņus pavisam nejauši, 2002. gadā, aizejot uz publisko slidošanu Daugavas ledus hallē un ieraugot, kā trenere Danuta Pogiņa māca bērniem slidot. Bija doma tikai pamēģināt - iemācīties slidot uz priekšu, nobremzēt, varbūt iemācīties slidot atmuguriski…
Tad pilnīgi nemanot tika apgūti dažādi elementi, un pēkšņi bija jāpiedalās sacensībās … jāvelk sacensību kleita un pavisam vienai uz lielā ledus laukuma jāslido.
Pēc tam treniņi kļuva par ikdienu – katru dienu, izņemot svētdienas. Skrējiens no skolas, lai paspētu uz treniņu, kavētas stundas, agrie rīti, kad treniņš sākās jau 6.30, vēlie vakari, kad treniņš beidzās pusvienos naktī. Vasaras,  kas pavadītas treniņnometnēs Latvijā un ārzemēs. Mūžīgais nogurums, kavētās mācības, traumas, bet visam pāri - prieks par slidošanu.

2010. gadā Evas individuālajai slidošanai tika pievienota slidošana sinhronās slidošanas komandā.
2012. gadā Latvijas sinhronās slidošanas komanda debitēja Pasaules Čempionātā.
Šobrīd Eva ir sinhronās slidošanas komandas kapteine un  notiek rūpīga gatavošanās nākamajam Pasaules čempionātam, kas notiks 2015.gada aprīlī Kanādā.
12 gadu laikā Eva piedalījusies daudzās starptautiskā un nacionālā mēroga sacensībās un nometnēs gan individuālajā, gan sinhronajā slidošanā ar sekmīgiem rezultātiem.
Pēc sacensībām Evas lielākais prieks, vienmēr bijušas fotogrāfijas, nevis rezultāts.
Arī Stopiņu novads Evas panākumus un ieguldīto darbu divreiz novērtējis ar “Sporta laureāta” titulu.
Šo 12 gadu laikā Eva sapratusi, ka jāgūst prieks no tā, ko dara un tad viss izdosies!
 Eva Chekanauska ‏@LilTinga  Jun 4
kāpēc gan neparunāties skype ar skolotājām? :D #12gadiembijajāpaiet pic.twitter.com/2sHmhxdU9G

@LilTinga @Iozola #12gadiembijajāpaiet - precīzāk nepateiksi!!! Paga, cik tad Twitterim vispār ir gadu? Bet metafora, vienalga, superīga...

intervija Skype ar maija mēneša cilvēku!Plds Seko blogam 6.jūnijā/12.kl.izlaid#uvsk

Vecāki:
Mamma:   Inga – Medicīniskā izglītība fizioterapijā. Lieliska mamma ar maģistra grādu.
Tētis: Ivo – Iet uz darbu. Uzņēmuma vadītājs būvniecības jomā.

Par ko visvairāk pateicies saviem vecākiem?

Saviem vecākiem pateicos par iespēju nodarboties ar slidošanu. Priecājos, ka ierobežoja mani un „nelaida visur” ... par to, ka esmu izveidojusies par to, kas esmu tagad. 

Kuru personību tu apbrīno?

Skolotāju Ivetu Lāci. Man liekas, ka viņa nav tipiska skolotāja. Man ļoti patīk viņas harizma, viņa ir tāds cilvēks, kas spēj aizraut. Es īsti nesaprotu, kāpēc viņa strādā skolā, jo viņa ir... nu tāda – savādāka... Viņa ir ar savu attieksmi, nāk vienmēr ar tādu enerģiju! Es gribētu, kad es būšu tādā vecumā, būt vismaz tik pat enerģiska, cik viņa...

Būtiskākā lieta, ko dzīve Tev ir iemācījusi?

Darīt visu iespējamo, lai sasniegtu savu mērķi, iet uz to!

Kā tu sevi raksturotu vienā teikumā?

Esmu skaļa, aktīva, mērķtiecīga un zinu, ko es vēlos.

Labākā atpūta ir ...   Tā noteikti nav gulēšana, lai cik ļoti man viņa patiktu... Vislabāk var atpūsties, kad tu esi ar cilvēkiem, kas ir tavi tuvinieki vai tavi draugi, nu – kuri ir tev svarīgi. Vienalga, ko tu dari, tā ir pati jaukākā atpūta...

Kādu talantu cilvēkos visvairāk apskaud?

Apskaužu dziedāšanas prasmi cilvēkos.

Trīs lietas, ko tu paņemtu līdzi uz neapdzīvotu salu?

Pirmā būtu – nazis, otrā – sausais piens, jo parastais piens noteikti saskābs, bet kafija noteikti tur būs un kā trešo paņemtu mammu,(bet tad tā vairs nebūs neapdzīvota sala!). Labi,  tad paņemšu foto albumu.

Suns vai kaķis? Kuru dzīvnieku Tu izvēlētos? Kāpēc?
    Suns. Man vienmēr ir bijis suns, taksis. Kaķi man liekas tādi iedomīgi, viņi vienmēr staigā, kur pašiem gribas... Es jūtos vairāk kā suņu cilvēks.

Kādas īpašības Tu novērtē puišos?

Puišos novērtēju drosmi – neslēpties aiz meitenes muguras un sirsnību.

Sapņu vieta, kur Tu gribētu dzīvot?
Austrālija (jau no 9. klases) – fantastiska daba, citāda, atšķirīga  zeme, kontinents. Ļoti tāla zeme. Skatos daudz kulinārijas raidījumus ... patīkami redzēt cilvēkus, kuri ir tik sirsnīgi, ģimeniski, dodas viens pie otra ciemos ...

Ar kuru savu īpašību visvairāk esi neapmierināts?

Dažkārt mēdzu uzspiest savu viedokli. Spītība.

Par ko esi gatava atdot visu savu naudu?
Par ģimeni. Par to lai nesāp mugura...

Kad Tu pēdējo reizi raudāji?

Kad man bija muguras sāpes ...

Kas Tevi pēdējā laikā ir darījis priecīgu?

Beidzās eksāmeni!  Nezinu, man liekas, ka es visu laiku esmu priecīga J ... Es atradu izlaiduma kurpes, esmu pilnīgi gatava izlaidumam...

Ja Tev būtu iespēja pateikt CILVĒCEI  tikai 3 vārdus, kādi tie būtu!

Esiet vienmēr laimīgi!

Kādu jautājumu tu vēlētos uzdot saviem vienaudžiem?

Ko jūs darīsiet pēc 12. klases? (ieteikums – padomāt jau laicīgi, 9.-10.klasē)


Paldies Evai par atbildēm, iedvesmu un patīkamo gaisotni! 
Lai Tava enerģija, karstais ledus, neatlaidība un smaids iekarsē un  iedvesmo arī citus!
Paldies Taviem vecākiem un Tev!
Mums ir ar ko lepoties!
Sirsnīgi sveicieni absolvējot 12. klasi!
Lai Tev viss dzīve notiek SKAISTI!


Interviju veica:

Skolotājas: Tija Krastiņa (pirmā skolotāja), Neila Krave un  Iveta Ozola
Fotogrāfi: Iveta Ozola, Evas personīgais foto arhīvs, Skype
Datums: 2014. gada 6. maijs.

                           Ieskats notikuma gaitā caur objektīva aci: 



















 Video:




Intervija Skype: 



Interviju veica: sk. Neila, sk. Iveta, sk. Tija (skatīt no kreisās puses)



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru